czwartek, 17 lipca 2014

Sałatka z bobem.

Są takie niektóre warzywa i owoce, które pojawiają się na krótko na sklepowych półkach. Jestem zdania, że póki coś mamy, należy to do końca wykorzystać. Do tej pory bób jadłam sam, ugotowany z koprem, albo w "bobowej" paście na kanapki. Dzisiaj z kolei mam przepis na sałatkę.




Składniki:


  • opakowanie bobu (około 250g)
  • pęczek rzodkiewki
  • pół pęczka szczypiorku
  • pół małej kapusty pekińskiej
  • 2 łyżki majonezu
  • łyżka jogurtu naturalnego
  • łyżeczka soku z cytryny
  • pół paczuszki sosu koperkowo-ziołowego Knorr

Przygotowanie:

  1. Kapustę, szczypiorek i rzodkiewkę drobno pokroić. Bób ugotować, zalać zimną wodą i obierać z łupinek.
  2. Przygotować sos z majonezu, jogurtu, soku z cytryny i przyprawy.
  3. Połączyć wszystkie składniki z wyjątkiem bobu, dodać sos, a na koniec dosypać bób i wymieszać delikatnie, aby się za bardzo nie rozdrobnił.




4 komentarze:

  1. mmmm.... obłędne to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak to smakuje ? Nadaje sie na imieninki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej, nadaje się do mięs każdego rodzaju, więc jak na imieniny to chyba akurat :)

      Usuń
  3. Uwielbiam bób i sałatki więc coś dla mnie. Pysznie i zdrowo

    OdpowiedzUsuń