wtorek, 3 czerwca 2014

Pierwsze starcie.

Hmm, a więc witajcie wszyscy odwiedzający! 
Jak sama nazwa bloga wskazuje, będzie on o.. gotowaniu ale i jedzeniu, czegoś co nie tylko dobrze smakuje, ale i ładnie wygląda. Swoją przygodę z kuchnią zaczęłam dość dawno, ale był to tylko dodatek na wolne chwile. Teraz kiedy zmuszona jestem przyczynami zdrowotnymi unikać jakichkolwiek sportów, podjęłam się nieustannym walkom z piekarnikiem i patelnią. Karmiąc rodzinkę i znajomych, czerpię z tego tak niesamowitą radość, kiedy słyszę "noo.. naprawdę dobre!", że nie jestem w stanie zaprzestać moim kulinarnym potyczkom. Sprawdzając miliony przepisów, najbardziej moją uwagę przyciągały zawsze zdjęcia, które pokazywały coś, na co od razu miało się ochotę. Takie fotografie od razu zapędzały mnie do kuchni i kazały mi chociaż spróbować stworzyć coś podobnego (bo nigdy nie trzymam się twardo przepisów i robię większość po swojemu). Więc od dziś chcę się z wami dzielić, wszystkim co wywędruje z mojej kuchni na stół, a przede wszystkim zachęcić do gotowania, bo jest to naprawdę super sprawa! Wielu z moich potraw nie dokumentowałam, lecz od dzisiaj będę to robić z pewnością. Jak na razie pozostawiam was z namiastką mojej kuchni, którą znalazłam na telefonie i w tajemniczych folderach mojego komputera. 
Zatem smacznego wtorku wam życzę!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz